Friday, August 16, 2013

O pestera colosala: Sura Mare

La Focul Viu ne propusesem inca de anul trecut sa incepem filmarile in Pestera Sura Mare pentru a reda filmul explorarii acestei colosale cavitati. Ne-am jucat cu cateva imagini din doua ture pana cand am luat lucrurile in serios.
Astfel, anul acesta s-au materializat pana acum doua ture de 12 si respectiv 17 (!!!) ore ce au avut ca scop clar filmarea in diferite segmente ale pesterii. Departe de a fi gata cu materialul din sit, ideile tind sa prinda contur.
Dupa fiecare tura colectez imaginile video si fac un mic "teaser" despre ce a iesit.
In ultima tura, din 10 august, am profitat de parcul de lumini si de Canon-ul EOS5D MkII si am realizat si cateva fotografii, tinandu-mi colegii "pe pozitii" intre doua duble de film.
In cazul filmarii, spatiile mari ne pun in incurcatura, cei 5000 de lumeni folositi fiind depasiti de situatie. Vom reveni cu siguranta cu mai mult lumini pentru volumele mari. La fotografie, timpul de expunere lung suplineste lipsa lumenilor, in cazul filmarii lucrurile schimbandu-se radical.
Video din 27 iulie:

Video din 10 august:

No comments:

Post a Comment

Bine ai venit. Ia o gura de OXiGEN !